Translate

Freitag, 16. Mai 2014

Zeit / czas




Mal rennt Sie wie besessen, mal steht Sie still oder zieht sich langsam.
Bei mir rennt Sie unaufhaltsam. 
Wenn meine Freundinnen fragen: kommst du vorbei?
Lautet meine Antwort: nein ich habe  keine zeit.
2 Kinder, Arbeit, Haushalt, Garten. 
Mein Sohn war leider sehr oft krank in diesem Frühling.
Er hat sehr oft in der Schule gefehlt, was wir jetzt nachholen müssen und wollen.
Zur Erholung haben  wir uns Urlaub in Polen gegönnt, was uns auch sehr gut  getan hat.

Zielona Gora




Wieder zu Hause angekommen, machte ich mich an´s aufräumen. Unter einem Stapel Zeitungen fand ich eine Ausgabe der "Freundin" aus dem Jahr 2002 mit einem Rezeptbuch.
(Abnehmen mit der Anti-jo-jo Diät
+ Drei-Stufen-Programm
+150 Trennkost-Rezepten
+ Schlank-Tipps)
Das musste ein Zeichen sein, dachte ich, und weil ich letzte Zeit nichts für mich gemacht hatte ( keine Zeit eben), habe ich am nächsten Tag sofort mit der Diät angefangen.
Die passt zur Jahreszeit, sätigt, schmeckt sehr gut und ich nehme tatsächlich ab.
Die muss ich unbedingt teilen, dachte ich.
Deswegen geht meine nächste Post über die Anti Jo-Jo-Diät.
Und meinen Kampf mit meinen Pfunden ( Sommerurlaub ist auch schon gebucht).
Wer Lust hat kann gerne mitmachen.

______________________________________________________________________


Czasami biegnie jak szalony, czasem stoi lub porusza sie powoli
 U mnie leci nie do powstrzymania
 I na pytania przyjaciol. - Wpadniesz na kawe?.
Moja odpowiedz brzmiala - nie, ja nie mam czasu.
2 dzieci, praca, dom, ogrod, nie mam czasu!
No i moj syn ciezko przechodzil ta wiosne, czesto chorowal. 
( dozo nieprzespanych nocy )
Dlatego tez ma zaleglosci w szkole ktore staramy sie nadrobic.
Zeby troche odpoczac ,pozwolilismy sobie na urlop w polsce u rodziny.







A po powrocie zabralam sie za porzadki na strychu. I przegladajac stare gazety natknelam sie na jeden z egzemplarzy czasopisma niemieckiej przyjaciolki z 2002 roku.
A w nim ksiazeczke kucharska.
( schudnij z anty jo-jo dieta
+trzy kroki programu diety
+150 przepisow diety nie laczenia
+ porady w tym kierunku)
To chyba byl znak z gory zebym w koncu cos dla siebie zrobila.
I juz nastepnego dnia zaczelam moja walke z kilogramami.
A ze ta dieta pasuje do pory roku ( sezon na szparagi ), i zaspokaja glod ( dosc sporo tego jedzenia)
i naprawde jest bardzo smaczna.
Postanowilam sie nia podzielic.
Tak wiec nastepne moje posty to dieta i moja walka z kilogramami.
A jak ktos chce tez sprobowac lekkich przepisow to zapraszam.




Donata

2 Kommentare:

  1. Ooo, fajnie, że jesteś :-) już się zastanawiałam czy wszystko ok?
    Takie słoneczne zdjęcia a u nas leje od tygodnia :-(
    Trafiłaś też w mój czuły punkt oj przydałoby się schudnąć .....
    tylko, cholera, ja tak lubię gotować i jeść i z dietami mam duuuży problem
    ale poczekam na Twoje przepisy
    Ale dzieciaki Ci urosły!
    Pozdrówka ciepłe!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To mile ze o mnie myslalas, niestety tak bylam zajeta chorymi dzieciakami ze nie mialam czasu nawet na wlaczenie komputera.
      Iwonko jak lubisz gotowac to dietka jak dla ciebie zaczynam co dzienne posty z dietka i lista zakupow w niedziele.
      Moze ci sie jakis lekki obiadek albo kolacja spodoba.
      Pozdrawiam goraco !

      Löschen

Schön, dass du dir die Zeit nimmst ein Kommentar zu hinterlassen !
Ich freu mich sehr über jedes Einzelne .
Danke!!